miércoles, 15 de abril de 2015

Dia 10

Bé ara si que ja ha quedat com a norma escriure al bloc cada mil·lenni, hahahaha. Farà ja tres setmanes vam quedar amb en Gauravdeep, no sabíem ven bé que fer i vaig decidir que ja seria hora de conèixer a la seva família i la famosa botiga de la que sempre em parlava. Vam arribar a la botiga i vaig conèixer a la seva mare i al seu tiet, amb la mare no vaig parlar-hi gaire, però amb el seu tiet si. Dic vaig ja que només entrar per la porta ell es va quedar ben callat i vergonyós :') . 

La següent setmana vam anar al museu Dalí de Figueres ja que ni jo ni ell hi havíem estat mai. La veritat que no va ser el que ens esperàvem, era bastant estrany i ens ho imaginàvem diferent. La part que més ens va agradar va ser la de les joies. 










La setmana passada vam anar a veure Chappie i la veritat que com a mínim jo no la veia com una gran pel·lícula, però al final ens va agradar molt. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario