lunes, 23 de febrero de 2015

Dia 8

Ara fa molts dies que no actualitzava el blog, el cap se’m envà... Ara farà dues setmanes vàrem anar amb en Gauravdeep a veure Big Hero 6, ell va arribar un pel tard i vam haver de córrer fins al cinema, només ens vam perdre 15 minuts de pel·lícula així que no vam perdre gaire el fil de la història. No va estar malament, però va ser un pel tràgica per ser una pel·lícula infantil tot i això ens va agradar a ambdós.


La setmana passada, el vaig dur al campus de Montilivi a que conegués on estudiava jo, ja que ell em va ensenyar el seu institut anteriorment. Vàrem passejar per a tot el campus i li vaig treure de nou un tema que ja havíem parlat anteriorment. T’agrada estudiar? Què vols ser de gran? Hem va dir que vol ser policia i em fa gràcia, ja que jo estic estudiant justament per això. El vaig veure bastant atònit durant tota la visita, no se si perquè era tot molt nou o perquè era tot molt gran, però això si estava un pel vergonyós. Abans d’acabar la visita, vam berenar al bar de la meva facultat tot el que ens vàrem demanar duia xocolata així que ho vam gaudir :) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario