viernes, 16 de enero de 2015

Dia 6

Bé ja fa bastants dies d’això, però no per aquest motiu s’ha d’oblidar. El Passat dia 23 de desembre, jo i en Fernando vam manar a jugar a futbol i després vam fer una ronda de triples. Va haver molt bon rollo, ens ho vam passar genial i fins i tot em vas començar a parlar en català. Me’n vaig recordar  dura els dies posteriors de tot plegat, bàsicament perquè no em podia moure de les agulletes i dels quatre blaus que em van sortir, xutes com un crack! Hem sap molt de greu que tot hagi acabat, que els meus missatges no hagin tingut resposta i altres coses, però bé crec que he fet tot el que estava dintre de les meves capacitats. No et culpo de que no hagis volgut continuar amb aquesta historia, poder per a tu no era necessària, útil o mil coses diferents que podries haver pensat, però de veritat que crec que t’hauria ajudat a sortir una mica del teu món a evadir-te, de la situació que tens a casa  i a somriure, divertir-te i aprendre i sobre tot a sorprendre’m, ensenyar-me coses noves. Repeteix-ho, em sap molt de greu aquest fi, però sobretot espero de tot cor que les coses et vagin bé. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario