lunes, 22 de diciembre de 2014

Dia 5

Per fi vas ser puntual, vas arribar abans que jo i tot!! La xarrada amb la teva mare va estar bé, ja que crec que era algo que tocava fer perquè això no anava massa bé. Espero i desitjo que a partir d'ara les coses vagin millor, que et vingui de gust quedar amb mi i que deixis la son a casa :) Després de la "serietat" del moment, vam tenir una estoneta per a estar junts i xerrar una mica de tot mentre caminàvem per la Girona nadalenca. Sembla que ja vas perdent una mica la vergonya amb mi i em vas explicant que fas a l'escola, que t'agrada i més coses, no se estic content a veure si això segueix així i anem per bon camí! Demà a jugar un partidet de futbol! A veure si no em faig mal que estic una mica rovellat U.U".


No hay comentarios:

Publicar un comentario